zondag 5 mei 2013

The never ending story of...

...het witte kleed.

Wat een drama waren deze bollen Zpagetti. Zo erg heb ik dit heb ik nog nooit meegemaakt.

De draad was sowieso dunner dan gebruikelijk waardoor ik een 10 mm haaknaald heb gebruikt in plaats van 12 mm. Dat had als gevolg dat ik behoorlijk wat meer rondes moest haken om de gewenste grootte van het kleed te krijgen.

Daarnaast varieerde de dikte van de draad enorm. Dit soort verschillen in dikte kwam ik constant tegen.



Wat doe je dan als je een mooi kleed met een strak eindresultaat wil maken? Precies, de dunste en de dikste stukken er tussenuit knippen. Dit is een deel van het hele dunne draad dat ik er tussenuit heb gehaald. 


Nadien moesten al de losse draadjes nog afgehecht worden. Ik ben vergeten om daar nog een foto van te maken. Wat een enorme klus zeg.

Maar de volhouder wint. Dit is het eindresultaat.
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten