zondag 17 maart 2013

Aan de muur

Zo, dat waren hectische weken. Drie van de vier gezinsleden een week uit de running door griep. Gelukkig is iedereen nu weer fris en fruitig.

Ik was al een tijd geleden begonnen met een schilderij voor op de muur te maken. Niet dat ik kan schilderen, maar ik wilde niet een standaardafbeelding en het moest groot zijn. Al 2 jaar kon ik maar niet verzinnen wat daar moest komen. Er hing een afbeelding van een rode roos (IKEA), maar daar was ik zo klaar mee. De kleur rood wilde ik zoveel mogelijk het huis uit.

Uiteindelijk heb ik in een tijdschrift over een wonen een schilderij van iemand gezien van een silhouet van een dier. Dat leek mij wel wat. Uiteindelijk had ik een mooi plaatje gevonden. De afbeelding in de lijst die er hing (140 cm breed!) heb ik gebruikt. Ik ben gewoon op de achterkant gaan schilderen. Eerst de achtergrondkleur en daarna het plaatje met projector erop getekend en met de donkere kleur gevuld.

Dit is het resultaat.

 




 

 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten