maandag 27 januari 2014

Alweer een kleed / A rug again

Hoi allemaal / Hi you all,

Het werd wel eens tijd dat ik weer eens laat zien waar ik mee bezig ben. Op dit moment haak ik weer eens een kleed in opdracht. Een flink formaat dit keer. Het moet een diameter van 150 cm krijgen. Ik zit nu op 100 cm doorsnede en heb dus nog een flink stuk te haken.

Zoals je ziet heb ik het kleed op een deken liggen. Dat doe ik altijd tijdens het haken om het kleed schoon te houden. Het is te groot om op mijn schoot te houden. Daarom doe ik het op die manier.

Dat was mijn project voor nu. Van de week laat ik jullie zien met welk project mijn oudste zoon bezig is.

---

It's time to show you what's going on over here. I'm making a rug again. It will have a diameter of 150 cm. At this moment it has the diameter of 100 cm. So there's a long way to go.

As you can see on the second photo, the rug is lying on a blanket. I do that to keep the rug clean while crocheting.

That's my project for now. This week I'll show you a nice project of my oldest son. 








1 opmerking:

  1. Hi! Ik maak er ook een van hooked. Er ontstaat bij mij een probleem bij het starten van een "nieuwe" rij.Hoe los jij dit op?

    BeantwoordenVerwijderen