zaterdag 4 januari 2014

Een nieuw jaar, een nieuw begin! / A new year, a new beginning

Hallo allemaal,

Zo, ik ben blij dat het vanaf komende week weer een redelijk normale week gaat worden. Hartstikke leuk die feestdagen, maar ik ben ook blij dat het weer voorbij is voor dit jaar. Langs deze weg wil ik jullie nog wel een mooi en gelukkig 2014 toewensen!

Ondertussen heb ik niet stil gezeten. Af en toe maakte ik al gehaakte kleden en poefen op bestelling. Om het gemakkelijker te maken om een kleed of poef te bestellen, heb ik een Etsy shop geopend. Daar kan iedereen informatie vinden over de prijzen en materialen. Uiteraard kan er via de Etsy shop of via het contactformulier van deze blog nog steeds contact met mij opgenomen worden voor speciale wensen.

Een snelkoppeling naar mijn Etsy shop is te vinden aan de rechterkant van dit blog.

Naast de kleden en poefen zullen er ook andere items in de shop verschijnen. Op Instagram waren ze al eerder te zien. Deze nieuwe kussens heb ik onlangs gemaakt en zijn nu te vinden in de Etsy shop. De prachtige stoffen heb ik gekocht bij Studio Saartje tijdens Flavourites Live 2013.

Wat vinden jullie van de kussens? Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten.

Daarnaast denk ik nog na over hoe ik dit blog leuker en interessanter kan maken. Ik heb wel wat ideeën, maar als jullie nog suggesties hebben, laat het dan gerust weten!

---
Hello everyone,
I 'm glad it 's going to be a fairly normal week. These December holidays are nice, but I am also glad they are finished again for this year. I still wish you a beautiful and happy 2014!

This year I start something new. Occasionally I already made crocheted rugs and ottomans on order. To make it easier to order a rug or ottoman, I opened an Etsy shop . Everyone can find there information about the products, like prices and materials. If you have special requests, you still can contact me via Etsy shop or the contact form of this blog.

A shortcut to my Etsy shop is located on the right side of this blog.
In addition to the rugs and ottomans are also other items appear in the shop. On Instagram they were seen earlier. This new pillows I have recently created. You can find them now in my Etsy shop. The beautiful fabrics are bought at Studio Saartje during Flavourites Live 2013.

What do you think of the pillows? I like it when you leave a message.
I'm also still thinking about how to make this blog more fun and interesting to read. I already have some ideas, but if you have any suggestions, please feel free to let me know!








3 opmerkingen:

  1. Ik vind de kussens heel erg leuk, en gaaf, je Etsy-shop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor! Die stofjes komen me bekend voor :)
    Groetjes, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, ik vindt ze zelf ook wel geslaagd. Vooral door de mooie stofjes.

      Verwijderen